**MŮJ** FAN FAN.. KLUB ??

 Sledovat tedy průběžně můžeš, můžete, také
Můj nový blog:


Například. 

~~~
~~~

.. Dále.. informativně, 
Moje recenze~názory :

~~~
~~~
ZDRAVÍ, KLIMA, LIDSKÁ PRÁVA, 
LIDSKÁ DŮSTOJNOST, 
HUMANITA, KŘESŤANSTVÍ, EKUMENIKA.. a, b, c, d.. 

" LÁSKA
                       .. například 
Kdo má Tě ráda~rád ? 
Koho Miluješ ? 
S kým chceš být ?.. Milovat se.. Žít ? 
Život prožít ? 

CÓ společnýho 
MAJ :
například.. 
 Tokio, Praha, Amsterdam, Londýn? 

NO přece, například, 
sem tam.. SI vzájemně mailování,
sem tam i malování..
.. i písma, i Daily Post, 
i Sluníčka každý den si Vycházení,
také se Milování, 
i například.. vůni Luk, květin, 
i různých bylinek, 
i třeba z nich čaje.. 
.. I třeba Nejen " O Páté " ..
"Cestu SRDCE~SRDCÍ".. tu. 

Daily Post~RE:
 4.4.2021:
 NO.., Pohřeb Můj Mám zase.. 
Máme za sebou..
 Jdu si udělat zase
 čaj. 
Dáš si..taky..?..kdy ?
.. zase se Mnou ?? 
Nejen "O Páté". 

Royal ( Jesus ) Post:
5.dubna 2021:
Dlouhá TOŤ.. TICHÁ, MLČÍCÍ, TVÁ SOBOTA.. Jedna z tančících sněhových vloček před chvílí na Mne koukla, a tancem jejím vesele špitla, než poodletěla o patro níž:
"HELE, TAHLE
JE
DOBRÁ" : 
.. ještě Jsem zaslechl, jak ta vločka sněhová povídá.. 
..Světla zhasnout někdy i mohou, 
ale Srdce DUŠÍ.. TA nehasnou. 

~~
Royal ( Jesus ) Post:
12.dubna 2021:

" Vítr Ví "
Ty, ptáčku, jenž uštípl jsi dnešní něžný, drobný kvítek.. 
.. a pustil jsi jej 
zobáčkem svým na Zem.. 
VÍŠ, 
ŽE Vítr jej zanese k nohám.. 
.. Milé.. 💖 " Melí "✨ 

TÓ i : Vítr Ten Ví. 

NÓ, nahlas TÓ neroztroubí, 
jen Ti jej tiše
s pohlazením vlásků Ti.. 
k nohám položí. 
TÓ i ke Tvým nadcházejícím narozeninám. 

A když bys náhodou..
..nevšimla si jej, 
kvítku tohoť.., 
nezoufej, daruje Jej třeba vodám. 

" Sluníčko."



Shlédnout je možno také 
například, 
co i třeba pro kratochvíli, 
film: ,,Honba za Klenotem Nilu" . 

JÓ, à v Británii prý na trhu docházejí TRPASLÍCI, psali kdesi na Českém zpravodajském webu.. Prý kvůli i SUEZU. 

~~



~~~~~~
DALŠÍ TÉMATA: 

" ZDRAVÍ " 

Covid 19..       ... 

~~
,, POLITIKA " :


PLUS další info v levém, 
a případně také v pravém, Sloupci zde na webu ve ww lincích. 

~~~